Το Αλληλέγγυο Σχολείο Ταύρου ως ενταξιακός, συμπεριληπτικός χώρος και για παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

της Βαγγελιώς Μπλατσούκα, δασκάλα ειδικής αγωγής, Αλληλέγγυο Σχολείο Ταύρου Το γενικό σχολείο οφείλει να αποτελεί, σύμφωνα με τις σχετικές δεσμεύσεις της Ελλάδας που αφορούν σε βασικά ζητήματα των μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΕΕΑ) ή/και αναπηρία (UNESCO, 1994), το βασικό πλαίσιο, σε θεσμικό και νομοθετικό επίπεδο, αλλά και σε επίπεδο αξιών και στάσεων, που προωθεί την ένταξη/συμπερίληψη των παιδιών αυτών στο γενικό σχολείο διασφαλίζοντας την πρόσβασή τους σε ισότιμη ποιοτική εκπαίδευση (Ευρωπαϊκός Φορέας για την Ανάπτυξη στην Ειδική Αγωγή, 2009).   Ο βασικός θεσμός που υποστηρίζει την ένταξη στο γενικό δημόσιο…

Περισσότερα